štvrtok 3. septembra 2020

Layout | 1


Nuž. Ako začať. Blogovým veteránom by som mohla byť známa (pozdravujem Roxy, Nicol a Angie/Abby), ale pre ten zvyšok - som Felice, teší ma. Na blogu.cz som strávila roky, ale v poslednom čase som sa celkom odmlčala. Neviem teda čo presne ma prinútilo založiť si posledný blog o Zendayi a Belle, ale vydržal mi asi tak jeden článok. Na veľké prekvapenie nebolo dôvodom to, že sa mi nechcelo pridávať, ale technické problémy blogu. Pamätám si ako som väčšine z vás napísala komentár, ktorý zakaždým vyhodnotilo ako spam a ked sa to stalo už asi tretíkrát, tak som to skrátka vzdala [edit: všimla som si, že aj teraz mi na vašich blogoch/weboch vyhodí oznam, že komentár čaká na schválenie a neviem či je to normálne alebo nie, tak prosím, skontrolujte si komentáre :D]. Potom prišla tá veľká správa - blog.cz končí. Celý čas som si naivne myslela, že vedenie pracuje na odstránení chýb, ale nie, oni sa na to radšej celé vykašlali :) Asi nemá zmysel venovať sa tejto téme, poviem len toľko, že ma to veľmi nahnevalo (ked si uvedomím, že som prišla o celý svoj progres v rámci grafiky... ach. tých vecí bolo tak veľa a bolo to roztrúsené po toľkých blogoch, že sa ani nedalo uložiť to :)) 

Máme tu teda fresh start. Blogspot. Po technickej stránke sme si celkom polepšili, po estetickej stránke... ugh, katastrofa. Výber šablón očividne nie je stavaný na fansite. Nad iným hostingom som veľmi nepremýšľala - povedzme si úprimne, neviem ako dlho tu vydržím, takže komplikovanejšie a finančne náročnejšie možnosti ma nelákajú. Snažila som sa vdýchnuť tomu blogový vibe a vytvoriť vzhľad stránky, ktorý mi aspoň čiastočne bude pripomínať "domov", tak snáď sa vám pozdáva. Taktiež by som rada uviedla do pozornosti článok Wanna be, pokiaľ máte záujem spriateliť :) 

Edit: Ďakujem Nattynax za upozornenie, komentáre sú už povolené pre všetkých ♥

3 komentáre:

  1. I když jsem já osobně na blogu.cz, jeho konec byl pro mě taky šok a pořád mě to mrzí. Tolik skvělých blogů zmizelo :-(
    Ano, ano dostupné šablony motivů na bloggeru jsou opravdu hodně omezené a zrovna ne úplně nejvhodnější pro fanstránky. O to víc musím pochválit, jak jsi se tady s tím popasaovala a jak to tady máš pěkné :-)

    Tip ode mě: Komentáře máš nastavené jen pro ty, co mají google účet, doporučuji nastavit pro všechny (kdokoli) ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Řekla bych, že hodně lidí doufalo, že blog.cz se ještě dá do kupy, a vlastně to slibovali i na tom jejich oficiálním blogu, a pak najednou řeknou "hele, my už na to nemáme, abychom blog.cz nadále provozovali". Člověk tam strávil hodiny a hodiny času, tvořil články, měl tam nějaké vzpomínky a všechno je teď nenávratně pryč.
    Já jsem ale za blogspot ráda. Už jsem si na něj zvykla, ačkoliv někdy mě něčím trochu naštve :D Musím říct, že první layout vypadá fakt skvěle. To záhlaví se mi líbí hodně :) a přijde mi, že sis to tady uzpůsobila fakt skvěle (nicméně souhlasím s tvým komentářem, že blogspot není moc připravený na fanblogy). Musím se ale zeptat, protože mi to nedá, jak jsi udělala/nastavila ty popisky do menu? :)

    Jinak Mengeleho děvče je fakt skvělá knížka. Už jsem skoro na straně 250 a teď už se tam mluví právě o těch jeho pokusech na lidech, dětech a dvojčatech. Jako já si teď často říkám, jak je možný, že na to všechno, co dělal, měl vůbec žaludek. Myslím si, že tahle knížka je i dost poučná. Pro mě je tohle první kniha, kde si můžu přečíst zpověď někoho, kdo tu hrůznou stránku války pocítil na vlastní kůži, a hodně obdivuju paní Violu, co všechno dokázala vydržet a přežít.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé, jsem moc ráda, že jsi to nevzdala, ačkoliv ti to blog pěkně utnul, pěkně mě to naštvalo, že to prostě vzdali, kvůli menšímu zájmu uživatelů, no kdyby se snažili o nějakou inovaci a aby blog fungoval pořádně, tak třeba by ten zájem tolik neklesal :D já se nakonec rozhodla pro ten wordpress hlavně z důvodu těch layoutů, já sama se nikdy nenaučím je kódovat, ale dají se docela za dobrou cenu koupit :D Ale musím říct, že ty jsi si fakt poradila parádně, strašně se mi to tady líbí!

    OdpovedaťOdstrániť